Sidor

onsdag 4 januari 2012

Så blev jag ett år klokare, igen!

Visst säger vi så? Att man blir ett år klokare. Ett helt år av ny kundskap att stoppa i ryggsäcken.
Tur är den  lätt att bära, för kundskap väger ju ingenting ;)
Jag ska firas nu på lördag. Men tjuvstartade lite då jag fick detta av min svärmor. - Wiiiiii!
Fick den här tjusiga duken av min fina svärmor, som alltid tycks veta vad jag behöver. Till duken tillkommer 12st servetter. Åhh så glad jag är för det! :) Tack, tack , tack!!
Detta mönster finns både på duken och på ena hörnet av servetterna. Så söta blommor..!!

Gillar nederkanten av duken....

Synd att det är så mörkt här inne, svårt att få till bilder till bloggen. MEN så här blev duken på Köksbordet!! Den passade perfekt i storlek. Vilket jag är glad för, då jag inte hade någon som passade. :)

Nåja, bilderna får duga, trots att de är så mörka. Jag tror Ni ser hur duken kan se ut i dagsljus. Den är sååå fin när ljuset faller på! :) Kraam på Er!

8 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Åsa!
Jätte fin duk, den passade ju perfekt på ditt bord.
Gillar dina stolsdynor också.

Grattis kram till dig!
Lotta

årstidens bästa sa...

Godmorgon.

GRATTIS GRATTIS till fina Åsa.
Hoppas dagen blev kanon för dig.

Just nu så njuter jag och min familj av lite skidåkning i Sälen, snart ska vi ut i längdspåren.Igår blev det slalom precis HELA dagen.

Kram
Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Åsa. Och det syns hur fin duken är, du har en snäll och omtänksam svärmor.
Ha nu en skön långhelg och roligt kalas.
Kramar
AnnaMaria

annashusidingtuna sa...

Hej!
Grattis!!!
En sådan bra svärmor du har!!! En riktigt toppenduk.
Kram Anna

lottens vita och gröna sa...

största grattiskramen till dig fina åsa! vilken duk, heeeeeelt underbar!
trevlig helg, varmkram lotten

Inka sa...

Hej, Åsa!

Vilken underbar svärmor du har. Vilken ljuvlig duk med dess fina servetter. VILL HA!

Du har ett sånt fint hem gumman.

Kram Inka

Inka sa...

Förresten...glömde att tala om att jag beundrar din otroligt super-duper-vackra nyårsdukning. Du är ju helt makalös.

Chubby Chieque sa...

Medan jag surfade på mina svenska bloggkompisar hamnar jag hos dig. Ledigheten ger tid för att tittar runt hos andra blogerskor.

Vilken fin blogg! Jag har verkligen kollat och så många fina inspirationer som jag kan ta med hem, §;-)!!!

Ha en skön helg,
/Chie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...