Sidor

torsdag 17 december 2009

Pyssel Och BloggVinst

Hejsan alla rara!
Vad Ni är flitiga med att göra Jul.
Vilken julstämning det är här ute.
OCH i era hem! Fantastiskt!
Visar lite snabbt några pyssel som jag lyckats
knåpat ihop, och den underbara boken som jag blev
lycklig vinnare till,
från Saris webbshopp Lilla provence.
Om ni inte har besökt hennes shopp än, så gör det!
Hon har fin fina saker.
Jag vill passa på att tacka så jättemycket för alla
fina kommentarer i förra inlägget.
Ni gör mig så glad!
Här kommer lite bilder…

Min Vinst!

(bilden är lånad frånLilla provence)

Pyssel...








Önskar Er ett härligt slut på veckan!

Nu går jag och bäddar ner mig, för jag har fått feber.
Vi syns snart..jag tassar in till er efterhand…
Snörvliga kramar


30 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Men Åsa du !!!!!Nu blev jag ju kär igen ......Vad fina saker du gör,vad duktig du är.Får man beställa????Blev ju kär i änglavigarna och brädan.Vad fina .Vad du kan ,du skulle ju ha en liten pysselbod och sälja dina vackra saker.Ja det var fint.Själv tar jag det lugnt vill bli av med min hosta.Vad spännande att få svar på mina frågor.Ha en fin torsdag gulliga du Julkram RITA♥ P.s Grattis till din fina vinst.jag har den och bara älskar den D.S

Vit Gladiolus sa...

Oj vilket pyssel du gjort!! Kanonfint! Å du grattis till vinsten!!
Kraaaaaaam

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vilka underbart fina saker du pysslat fram.
Välkommen in hos mig. Lottar ut ett fint smycke just nu
Agneta

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå Åsa!! Grattis till den underbara boken.. oj va mycket fint julpyssel du gjort såå himla fina saker.. önskar dig en trvlig helg massa kramar to you sussie

årstidens bästa sa...

Hallå där!

Du,det där tror jag faktist var det vackraste pyssel jag någonsin skådat!

Tror nog jag oxå ska "göra slag" i saken.
Hur fina som helst.

Bamsekram från mig.
Krya på dig.

Linda

Änglarnas hus sa...

Halloj Gumsan!!

Vad du har varit flitig OCH påhittig!!..massor av fin, fint pyssel!!
Änglavingarna var hur fina som helst! Hur har du gjort dem?.. är lite svag för allt som har med änglar att göra!!

Ta hand om dig nu och mys så ska du se att febern går ner!!

HA DET GOTTIS VÄNNEN!!

Kramis Sanne...

Livet på Berget sa...

Wow vilka grejer du gjort! Super fint!
Grattis till vinsten, den boken är underbar! Trist att du är sjuk:(. Krya på dig!
Kram
/Sara

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vad mycket fint du har gjort särskilt änglavingarna! Krya på dig! Kram från Maria

Ingis sa...

Grattis till vinsten! MAn blir lite avis. Vilket fint pyssel du har gjort. Superfint!
Krya på dig nu och ha en riktigt skön helg!

Kramiz Ingis

Unknown sa...

Men gudars skymning så mycket pyssel du gjort, å så fint sen då!
Fy så tråkigt med feber, hoppas du mår lite bättre idag gumman.

Vet du, jag glömde ju naturligtvis säga att det är HELT OK att lägga till mig i din lista ha ha! Jag har oxå lagt till dig i min:)

Nu ska jag jobba med mina möbler .. igen he he.

kramar på dig,
Malin :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

♫•*¨*•.¸¸ GOD * JUL ¸¸.•*¨*•♫
ÖNSKAR
JAG DEJ & DINA
KÄRA
♥ kramar
Nilla

rustik charm sa...

Men hej gumman. Vad kul att du är tillbaka, det är jag med nu:)Har saknat dig ska du veta. trist att du blivit sjuk, krya på dig.

Mycket fint du pysslat ihop.

Hoppas du får en trevlig helg.
Kram Kristina

Anna-Lena sa...

Hej vännen!
Helt otroligt! Hur många timmar har ditt dygn? Du har gjort så fantastiskt underbart fint pyssel igen. Det är alltid lika inspirerande att kika in till dig! Jag hoppas att du redan har kryat på dig lite. Här hemma håller vi på och får gråa hår över våra bänkskivor. Skam den som ger sig!

Önskar dig och familjen en mysig
4:e advent!

Kramar

Unknown sa...

Ville bara kika in och önska dig en glad advent så fick jag ju syn på att du vunnit boken, grattis hoppas att du får stor andvändning för den!! Underbart pysslat av dig!
Kram Petra

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej där!
Oj, vad mycket fint du gör, jag blir så glad att få så många fina idéer av dig.
Grattis till den fina boken. Den har jag önskar mig av mamma i julklapp. Tjejerna som gjort den bor i min stad, så jag känner Ingela lite.
God jul på dig!!!
Kramis Susanne

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Gumsan!!

En riktigt God Jul
och ett Gott Nytt år
vill jag önska dig och dina kära!!!!

Kram Sanne!!

Livet på Berget sa...

Hej fina Åsa!
Vill önska dig en underbar jul!
Kram
/Sara

årstidens bästa sa...

Hej på dej.

Jag vill bara ge dig en STOR julkram.

Ta hand om dig.

Linda

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

GEATTIS ÅSA!!!
DU VERKAR HA TUREN MED DIG!!!
DU HAR VUNNIT INNE HOS MIG MED!!:)
*
GOD JUL ♥ MILLAN
Kraaaaam

Hanna sa...

Krya på dig och en riktigt God Jul önskar jag dig.
Hanna

Malin - Ebbas änglar sa...

GOD JUL =D
Hoppas det blir en härlig helg för dig & din familj.

Stor kram från mig. / Malin ^^,

hemma hos lilla mej sa...

KIKAR IN OCH VILL ÖNSKA DIG GULLIGA ÅSA MED FAMILJ EN RIKTIGT GOD ♥ JUL.STOR JULKRAM RITA♥ ♥ ♥

Nyanser av vitt sa...

Hej Åsa
Hoppas du mår bättre nu. Ja tyvärr missade du min utlottning. Den här gången alltså...jag kommer snart ha en ny.
Sköt om dig
Kram

carina sa...

Hej Åsa
önskar dig en god fortsättning på julen och ett gott nytt år.
ÅÅÅh så fina julgranskarameller du har pysslat

Golden&Vitt sa...

Hej Åsa

Guud så härligt pyssel du gjort!!!Håller med dom andra du kunde öppna en pysselboda:)

Grattis till vinsten! Visst har Sari en härlig webbutik.

God fortsättning på julen,Kram/annika

Skogsdoft & havsbris sa...

God fortsättning på julen till dig och din familj! :) Hoppas ni haft en riktigt mysig jul!
Åh så fint du pysslat! De fina änglavingarna bara älskar jag... :)
Den boken skulle jag också jättegärna vilja ha! Vad roligt att du vann den, grattis!
En stor kram från lilla mig! :)

Lönnen 13 sa...

Åhhhh vad mycket fint pyssel du gör! Det gillar jag. Smack du åker direkt in på mina länkar så jag kommer tillbaka.
Hoppas din jul varit bra.
Kram Anneli

Unknown sa...

Hej goa Åsa!
GOD FORTSÄTTNING på dig, hoppas julen blev fin. Med allt ditt superfina pyssel kan det knappt blivit annat :)

Så roligt att du är lika förälskad i stolar o andra möbler som jag. Det är bara för härligt att hitta, kika, pyssla, göra om eller bara njuta av.

Jag blir så entusiastisk så här efter jul, får liksom nytt liv på nåt sätt. Är väl början på nåt nytt när det nya året kommer som påverkar en.

Idag ska det målas igen efter några dagars ledighet. Vi har SÅÅÅ mycket att måla ...

stora kramen på dig,
Malin :)

Blåbärs och smultronstället sa...

God fortsättning och grattis till ännu en vinst hos Millan såg jag! Den fina inredningboken du vann fick jag i julklapp, den är så fin. Tjejerna som gjort den bor här i Kristinehamn.
Kram Susanne

Fröken Tindra sa...

Vilka fina saker du gjort! Och vad fint du kan texta. Önskar att jag också kunde... Hoppas att du inte blev långvarigt sjuk!
Önskar dig en Gog fortsättning!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...