Sidor

lördag 31 december 2011

Nyårs dukning

Gott Nytt År!!!
Hej alla rara! Jag skyndar mig och lägger in bilder ifrån min Nyårsdukning, och önskar Er alla ett Gott slut på det gamla året och ett Gott Nytt År!!!
I glasen står en penna och ett rullat pappersblad med glittrig rosett , för att gästerna skall kunna skriva sina Nyårslöften :)

Min kära dotter hjälper mig med dukningen, vilken tur jag har!

Hoppas Ni alla får en riktig trevlig kväll! Nu måste jag skynda mig för jag har två till bord att göra. :)
Vi syns nästa år!
Kram.

17 kommentarer:

Marita sa...

Vad fint du har dukat! Kul ide med pennor och pappersrulle....att skriva ner sina löften....hjälp! Då kanske man måste leva upp till dem ;-D!
Ha en underbar fortsättning på vårt nya år! Kram, Marita

Marita sa...

Tack snälla du vad du är gullig!
Men du, då blev ju iden med nyårslöftena ännu roligare!!! Tror jag snor den iden till nästa är!!
kramar i massor, Marita

lottens vita och gröna sa...

woooooooooooooooooooow det kallar jag nyårsdukning!
vilken ära att få sätta sig vid en sånt vackert bord!
härliga fina åsa önskar dig det bästa året!
varmkram lotten

annashusidingtuna sa...

Hej!
Wow vilken uuuuunderbar dukning!!!
Gillade iden med penna i glaset att skriva nyårslöften på.
Ett riktigt Gott Nytt år önskar jag dig och din familj.
Kram kram Anna

Birgitta sa...

Vackert dukat hos dej och vilken bra hjälpreda du har.
Gott Nytt År till dej.
Kram Birgitta

Åsa sa...

Desamma önskar jag dej. Vilken dukning, så kul att komma och sätta sig vid ett så fint bord.

Kram Åsa

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..vilken fin nyårsdukning !! En fröjd för gästerna att sätta sig där !!
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

God fortsättning på nya året Åsa, blev glad för din hälsning. Så fint du hade dukat, pennan och pappret var en fin detalj.
Ha det gott och kramar
AnnaMaria

rustik charm sa...

Hej vännen.
Så fin dukning:)

Boken är så fin och helt underbara hem, rekomenderas:)Vilken lyx att ha massa horn liggandes, skicka hit några tack:).
Ha en fin dag.
Kram Kristina

hemma hos lilla mej sa...

God fortsättning underbara Åsa.Blir alltid lika glad att höra i från dej!!!! Så fint du hade dukat, pennan och pappret var en fin detalj.
Ha det gott och många kramar från mej.Hoppas 2012 blir ett underbart år.........♥

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Åsa!
Så roligt att hitta hit.
Vilken vacker nyårsdukning och påhittigt med penna och papper för nyårslöften.
Önskar dej en god fortsättning.
Kram Anette

emmashem sa...

Vilken vacker dukning du gjort:)
Önskar dig en god fortsättning!
Kram Emma

Susanne sa...

Kram tillbaka,,,helt missat att du är tillbaka...god fortsättning....

Anonym sa...

Jag är alltid undersöka online för tips som kan gynna mig. Tack blobarochmjolk.blogspot.com

LinnaLi sa...

fint! god fortsättning!

kram

Linda

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Först gången jag kikar in hos dig och oh my vilken nyårsdukning!!
Kan ju inte vara vem som helst som man dukar såå fint för... :-)
Underbart!

God fortsättning!

Kram

♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Blåbär och mjölk Åsa!

Tusen tack för att du tycker att bloggen är underbar! Blir glad i hela hjärtat, ska du veta.

Å vad glad jag blir att du tycker att jag även passar som Gud...!!
Kände det liksom på mig på något konstigt sätt... ;-)

Jättekul att du vill lägga dig som följare av min blogg!

Må så gott Åsa!

Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...