Sidor

måndag 11 januari 2010

Litet vitt paket..+ blogglänk strul

Hejsan alla rara!

Nu har jag klantat till det. Rejält!
Kanske ska jag låta bli datorn när jag har feber??
Skulle BARA lägga till en länk i min blogglista,
osså försvann HELA listan i stället!!???
Vad gjorde jag för galet?
Hade jag sylt på fingrarna och slant eller?
Hm..ja,ja.
Nu ska jag allt eftersom, börja att fylla på listan igen.
SNÄLLA HJÄLP MIG! SÄG TILL
OM NI MÄRKER ATT JAG INTE HAR ER LÄNK TILL ER SIDA.
Det är inte lätt att hålla reda på alla.
Och jag hade en hel del länkar.
Men jag vill absolut inte tappa bort er!!!
Så titta under rubriken
”bloggar som ger mig inspiration & glädje”
Och säg till om Ni inte finns med!

Nu över till VINSTEN!!!
Det vita paketet med röda snören..!
Eftersom jag har feber och är känner mig ganska orklös nu,
så låter jag bilderna tala för sig själv.
Denna vinst, med söta små saker, kommer från rara
Titta in till henne om ni inte redan har varit där.
Jag lovar att ni kommer att finna massa fint att ta del av.











Tusen tack för alla fina kommentarer ni ger mig!

Jag blir såååå GLAD! :) Ni anar inte.
Och så roligt det är att fler av er vill följa min blogg :)
Ni är så välkomna så!
Jag måste tillbaka till sängläget nu. Orkar bara vara uppe korta stunder.
Var rädda om varandra. Så hörs vi snart igen!
Kram


32 kommentarer:

Susanne sa...

Japp mig har du tappat bort..eller du kanske inte ens hade mig där?
Men så är det när man inte känner sig kry..Så här kommer en krya på dig kram från en annan sjukling =)
Susanne i Fare

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan min lilla Ros!Vad tråkigt att du är sjuk.jag vet hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du behöver hosta i 8 veckor fy.Har inte varit ute sedan mitten av nov .Var hos svärmor och fikade i lördags .Klättrar ju på väggarna .Men det gick bra .Vad tråkigt med ditt data strul.Fint paket du fick från Millan.Hade det nu så gott duka älskade vännen och var rädd om dej.Stor krya på dej ♥ kramar ♥Rita ♥

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

Grattis till din fina vinst...ja inne hos mamma millan får man verkligen mums för ögonen..hihiiii

Skönt att du är på bättrings vägen.Inte kul att vara sjuk.

Kram nilla

annashusidingtuna sa...

Datastrul är aldrig roligt, det är säkert blogspot som ställt till det för dig och inte du som gjort ngt fel. Jag kan just nu tex inte skriva text över översta bilden på mina inlägg för dp blir texten till en länk som gör bilden superstor, trist!!!
Tråkigt att du är sjuk hoppas att du blir frisk snart!
Mig hade du kvar i listan ser jag...
Kram Anna

LinnaLi sa...

Usch! JAg lider med dig. Var förkyld hela hösten och det bara tog om och om! Men det gick över till sist!

Vi tog faktiskt en plock- och dammsugning lite senare =)

kramar

Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, så mycket fint du fått från Millan. Det kan du behöva som är sjuk, inte kul och ha feber. Hoppas det vänder nu så du blir bra fort. Det där med knappar på datorn, jag vet precis! ibland lyckas jag med sånt också.
Krya på dig nu gumman
Goa kramen
AnnaMaria

Vardagens guldkorn sa...

Så kan det gå, lätt att slinka fel på knapparna. Så mycket fint du fick i paketet! Kul med lite extra uppmuntran nu när du är sjuk. Hoppas du kryar på dig snart!
Kram Linda

Hanna sa...

Så mycket fint du har fått.
Tyget har jag köpt på skroten i Skene.
Kram
Hanan

Marita sa...

Din stackare, sjuk och eländig!! Hoppas att det finns någon vänlig familjemedlem som pysslar om dig riktigt ordentligt!

Vilket vacker paket!! Nästan synd att öppna det! :-) Men innehållet var ju inte alls tokigt det heller... Grattis!!! Vilken underbar tröst när du är så skruttig!
krya på dig!
Kram, Marita

årstidens bästa sa...

Hallå där.

Hoppas att bacillerna snart åker hem.
;)

Jättefint paket mitt i allt elände med sjukstuga och datorhaveri....

Jisses säger jag!
Visst blir man glad när datorn bestämmer sig för att göra nåt sånt?

Tack för alla fina och långa ord som du lämnar hos mig.

Krya på dig KRAM från mig.
Linda

The Secret Garden sa...

Halloj!
Jag har precis hittat hit, till din fina blogg!
Och vilket vackert och spännande paket det var!
Du får krya på dig..inte kul att ha feber!

Trevlig vecka!

Drömmar & Ting sa...

Hej Åsa!
Vad roligt att du har lagt dig som följar till vår blogg Drömmar och ting.
Du har en väldigt fin och mycket inspirerande blogg.
Kram Lotta

Livet på Berget sa...

Men huga vad jobbigt att vara sjuk hoppas det går över fort! Trist att du slant med blogglistan, jag har kollat att jag finns med:). Så jätte fin vinst, vad roligt, grattis!
Krya på dig!
Kram
/Sara

Änglarnas hus sa...

Hallojsan lilla vän!!

Är du sjuk igen!..inte kul för dig!.. sylt på fingrarna ska man undvika när man bloggar..hihi..

Frågade lilla sonen angående ditt problem mde fönster som öppnar sig.. och han sa att det beror på Spyware..
Du kan ladda hem ett program som heter Nod 32 och det är gratis i 30 dgr. Det 'är ett Anti spyware program som rensar bort problemet.

Nu låter jag proffsig va?!!..haha..ordagrant citerat ifrån sonen..själv är jag helt off!

hoppas att det löser sig!

Ha det så bra nu och var rädd om dig så att du blir riktigt frisk snart!

Kraaaaam Sanne..!

Sjabbig men chic sa...

Halloj min sköna!
Jaså du, du har klantat dig... Ibland är jag rädd att hela bloggen ska försvinna. Har liksom inte tid att titta efter riktigt eller vänta. Vänta är det värsta jag vet så jag hinner trycka massor av kommandon och sen är det bara att hålla tummarna...
Mycket fint du har fått av den likaledes fina Millan minsann.
Krya på dig ordentligt nu!

kramis Lisa

Inspiration i vitt sa...

hej Åsa, ja det är inte alltid lätt att veta vad man gör för fel då det gäller datorer, själv är jag urkass på allt sånt. Vilket fint paket du fått och vilka mysiga saker där i. Kram på dig och krya på dig/Ingela.

Birgitta sa...

Hej! Grattis till den fina vinsten. Den behövde du som uppmuntran när du har feber. Det värmer säkert hjärtat att få något fint att titta på.
Vad fin din stol blev när du satte på ett rosentyg.
Många krya-på-dej-kramar.
Birgitta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej goa Åsa!!
Hoppas du gillade mitt lilla paket;) Så gulligt av dig att visa;))

Tråkigt med länklistan..så där gör det ör mig med iland när jag ska lägga dit nya..försvinner de jag just lagt in...trycker lite fel..så typiskt!!
Hopas febern ger sig o kul jag kunde glädja dig med det lilla!!

Kramisar ♥

Livet på Berget sa...

Hej
Hoppas du är piggare idag!
Du frågade om jag gjort tavlorna själv...nix det har jag inte. Jag köper ju alltid ramar på loppis och fixar till dem så ramarna har fixat till men bilderna är från nätet. Skriver ut de vackra jag hittar och sätter in dem i ramarna. Tyvärr är jag inte alls duktig på att måla.
Kram
/Sara

årstidens bästa sa...

Godmorgon.

Ville bara ge dig en Krya på dej KRAM.

Ta hand om Dig.
Linda

Livet på Vestergård sa...

Hej Åsa!
Nu får jag nästan dåligt samvete i fall det var jag som var orsaken till att du tappade bort din blogglista. Tänkte bara säga att det är nog ok att du lägger till mig :) Jag lägger till dig på min lista också.
Härligt paket du fick av Mamma Millan. Hoppas att du blir frisk fort nu! Kram Kicki

lovefriidrott sa...

Hej Gumman

så trist med blogglistan och onödigt kan man tycka,,,blir så mycket xtra jobb:( Är du krasslig än??? Inte bra. Vet du Åsa jag skickade ett mail till dig för ett tag sen man jag hörde på din kommentar att du nog inte fått den:( måste skriva en ny. Lägg dig ner nu och kurera dig, vi väntar:)

ps fin present från goa Millan

Ha d bäst
Kram Sari

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ibland gör man skaer man inte har en aning om att man gjort, eller hur man gjorde det... det bara händer!
Nu har jag´inte tittat om jag är i din lista, men du kan ju lägga dit mig om jag inte är där...
Och vilken fin vinst du har fått också!
Kram
Marie

NeMa Design sa...

Men din lilla stackare, är du fortfarande sjuk. Krya på dig nu!!Jo man blir ju sådär lagom glad på sig själv när man ska vara världens bästa datahacker och "bara" fixa lite....och så går allt fel! Inte roligt!
Kramis Malin ♥♥♥

Skogsdoft & havsbris sa...

Hej Åsa!
Vad tråkigt att du har feber, hoppas du kryat på dig lite nu? Själv ska jag och få svininfluensavaccinet imorgon, hoppas jag inte blir dålig av det och får feber som jag hört att vissa fått...
Ja, datorernas underbara värld blir man inte klok på... Man klickar på något eller trycker på en tangent och vips så försvinner allt! Sånt är minsann inte roligt. Kan hända även när man inte har feber, har jag fått erfara! Hoppas du lyckats få tillbaka alla länkar nu.
Vilket fint paket du fick från Mamma Millan, och så mycket härliga saker det innehöll dessutom! :)
Ha det så bra nu och krya på dig, vännen! Många kramar från mig!

Sjabbig men chic sa...

Jag vill bara önska dig en fortsatt fin kväll!

Kram Lisa

årstidens bästa sa...

Hallå där.

Ha en underbar Helg.

Kram
Linda

Inka sa...

Hej, Åsa!

Men...vilken underbart vacker blogg du har. Så inspirerande. Addar dig inne hos mig, så jag inte glömmer bort dig.

Trevlig helg


Inka

Golden&Vitt sa...

Hoppas du kryat på dig nu, och vilket härligt paket du fått, ska kika in hos Millan:)

Och jag var kvar på listan *glad*, huga så hemskt när allt försvinner.

Ha en fortsatt trevlig helg vännen.

Ditt zink kakfat är sååå läckert, vill ha vill ha..hi hi

Kramz/annika

Anna-Lena sa...

Hej Åsa!

Hoppas verkligen att du mår bättre nu. Vilka fina saker du vann hos "mamma millan"! Vilken tur att du hittade mig igen men jag hade i alla fall kvar dig, så det hade nog ordnat sig ändå. Här har arbete och studier dragit i gång igen så det finns inte så mycket tid över till bloggande, vilket är synd för jag älskar det!Önskar dig en härlig helg med massor av myyyyyyyys!

kramar Anna-Lena♥

Hanna sa...

Så många fina paket.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram
Hanna

Lönnen 13 sa...

Hejsan hoppsan, det är inte lätt med bloggen alla gånger!
Vilka fina saker du har vunnit.
Krya på dig!
Kram Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...